вівторок, 17 травня 2016 р.

Facebook як джерело трафіку персонального блогу



Петряєва Т.С.

       Для оцінки ефективності функціювання блогу існує облік користувацького трафіку, який потрібно постійно аналізувати і робити висновки. Програмне забезпечення підраховує загальну статистику трафіку (встановлює кількість відвідувачів і переглянутих статей; фіксує регіональну приналежність користувачів; визначає спосіб, яким відвідувач зайшов на блог; визначає рівень популярності статей тощо).
Трафік – термін англомовного походження (англ. traffic – рух, транспорт) – це кількість відвідувачів блогу. Добитися високих значень трафіку (підйому трафіку) означає досягнути швидкого підвищення кількості його відвідувачів. Зрозуміло, для розкручування блогу необхідно, в першу чергу, створити унікальний контент, поставитися з душею до написання статей і думати про їх читачів, але існують і технічні секрети успіху блогерів. Способи підйому трафіку:
-          розміщення зовнішніх посилань (наприклад, на сайті школи), що залучають відвідувачів блогу за допомогою пошукових систем;
-          оптимізація блогу шляхом просування ресурсу в соціальних мережах та інтернет-спільнотах, або рекламна кампанія («пряме підняття трафіку»). 
 Серед соціальних мереж перше місце за популярністю посідає мережа Facebook, у якій нараховується 1,6 млрд зареєстрованих користувачів, з них 5,7 млн – українці. Якби Facebook був державою, то він би зайняв 3 місце за чисельністю населення після Китаю та Індії. Кожну хвилину у мережі публікується понад 50 тис. постів, більше 100 тис. чоловік додають один одного в друзі. Саме тому Facebook є одним з найефективніших джерел трафіку для української блогосфери. Використання даного ресурсу передбачає необхідність дотримання певних правил, своєрідного етикету. Вони стосуються як іміджу, так і безпеки користувачів мережі:
1. Указуйте лише базові відомості про себе, які важливі для спілкування в групах за професійною чи іншою ознакою. Приєднуючись до якоїсь вже сформованої офіційної групи, дотримуйтесь правил цієї спільноти, поважайте думку кожного її учасника.
2. З друзів формується ваша неофіційна група в мережі, тому їх вибір повинен бути виваженим. Відправлення або прийняття запиту на додавання в друзі людини, про яку ви нічого не знаєте, безглузде. У той же час поважайте рішення іншої людини, яка відмовляє вам у додаванні до своїх друзів. Цінуйте своїх віртуальних друзів: вітальна листівка з днем народження чи іншим святом створить у людини гарний настрій на цілий день! Якщо ж вам набридла велика кількість повідомлень або неприйнятних пропозицій від одного з ваших «френдів» вимкніть його або заблокуйте!
 3. Не публікуйте запис, коли ви втомлені, злі або засмучені. Будьте обережнішими з висловлюваннями у повідомленнях і коментарях! Надмірна лайка, лихослівя, агресивна лексика, дискримінаційні епітети, знущання і т. п. не допускаються. Інформація, яку ви запускаєте у віртуальний простір, може реально розсварити вас з дорогими вам людьми. Перед тим, як щось постити на чужому профілі, спитайте себе – чи хотіли б ви самі, аби вам щось постили,  та ще й нецікаве, без вашого дозволу? Не «лайкайте» свої пости: ви вже виставили цей пост, тож поділяєте його. Оптимальна частота виставлення дописів у Фейсбуку – 3 за один день. Їхня надмірність «засмічує» стрічку новин вашим віртуальним друзям. Діліться лише перевіреною інформацією!
4. Не постіть зображення дітей. Публікуючи свої і чужі фотографії, будьте уважні: якщо на фото інша людина, отримайте в неї згоду на його публікацію. Інформацією з вашого профілю можуть скористатися для компрометації вас і людей з вашого оточення, по оприлюдненню вона належать вже не вам, а Фейсбуку.
5. Уникайте залежності від соціальної мережі. Так, вона відкриває світ людині, а людину – світу, дозволяє робити певні речі більш ефективно, але це не все життя!

1 коментар: