Нещодавно
відбувся обласний етап ХІV
Всеукраїнського турніру юних економістів на базі університету ім. Альфреда
Нобеля. В турнірі взяли участь 16 команд учнів 9-11 класів шкіл та ліцеїв з
міст Дніпра, Кам’янського, Кривого Рогу, Синельникове, районів Апостолівського,
П’ятихатського, Томаківського.
П’ятихатський
район представляла команда учнів П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 у складі:
·
Капінус Катерини
·
Сергеєва Дениса
·
Ткалик Дар’ї
·
Фадєєва Дениса
·
Комарової Анастасії.
Учасники
команди, девізом якої були слова «В майбутньому ми зуби не зламаємо, бо секрети
бізнесу на «відмінно» знаємо!» і в турнірі не зламали зуби, хоча брали участь у
такого роду змаганнях вперше. Готувала команду до конкурсу учитель географії та
економіки Грідіна Н.Б.
У
півфінальних іграх, де команди були розбиті на чотири гри, учні
продемонстрували вміння робити доповіді, опонувати та рецензувати. До конкурсу
представники команди від П’ятихатщини підготували 16 доповідей і 16
презентацій, а за жеребом доля виступати на турнірі випала Ткалик Дар’ї (доповідачем доповіді на тему «Волонтерство
як соціально-економічне явище»), Капінус Катерині (опонентом, брала участь в
обговоренні доповіді «Чи має золото інвестиційну привабливість?») та Комаровій
Анастасії (рецензентом доповіді «Біоткон – чергове шахрайство, або запорука
фінансової стабільності (за трудами Нобелівського лауреата Річарда Талера)»).
За висновком журі
турнір, на жаль, вкотре продемонстрував величезний розрив у рівні економічної
освіти між учнями м. Дніпра та іншими регіонами області.
І дивуватися тут немає чому: у загальноосвітній школі за відсутності класів з поглибленим вивченням предмета (базова школа) і класів
економічного профілю (старша школа) економіка вивчається лише 35 годин на рік (0,5 годин на тиждень) в 11 класі (рівень
стандарту,
академічний рівень).
Команда П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 не потрапила у фінал, проте,
виходячи з реальних можливостей, виступила гідно, діти отримали задоволення від
процесу підготовки до турніру (скільки нового дізналися!), накалу емоцій і
спілкування зі своїми суперниками під час змагань. Безумовно, вже сам досвід
участі у командній грі такого рівня сприяє успішній соціалізації і
самоствердженню старшокласників.
Немає коментарів:
Дописати коментар