вівторок, 1 грудня 2015 р.

КОНКУРС учнівських проектів "7 кадрів"


Шановні колеги, вітаю!
Нагадую, що у зв’язку з початком нашої спільної роботи над новим обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості у громадянському суспільстві» (2015-2020 рр.) вам було запропоновано взяти участь у короткостроковому (жовтень-грудень 2015 року) конкурсі учнівських проектів «7 кадрів», а в якості майданчика для обміну готовими проектами та їх взаємооцінювання через коментарі використати одну із сторінок блогу методиста. Це було зроблено з метою:
-         вдосконалення вмінь учителів користуватися засобами Інтернет і хмарними технологіями;
-         розвитку сталого партнерства і взаємопідтримки інноваційної діяльності педагогів через мережеву взаємодію;
-         активізації процесу соціалізації дітей та учнівської молоді в нових соціально-педагогічних умовах.
  
Учнівський проект — індивідуальне або гру­пове учнівське дослідження, здійснене на основі вільного вибору учнів та їхніх інтересів. Задля забезпечення соціальної значимості проектів бажані:
- новизна (для автора, його рідних і близьких тощо) питань, що піднімаються;
- вибір тільки тих тем, що турбують, вражають або цікавлять учнів;
- використання авторських (власних, товаришів, батьків) фото, з уточненням їх авторства;
- перевага конструктиву і позитиву над негативом при розгляді гострих проблем;
- проект мають пронизувати власне ставлення, оцінка, почуття, емоції автора;
Обсяг проектів у паперовому вигляді – до 7 сторінок тексту (шрифт Times New Roman, міжрядковий інтервал – 1, кегль – 14, поля з боків аркуша паперу формату А 4 по 2 см, зверху і знизу – по 1,5 см; абзац – 1 см).
Настав час оприлюднити результати роботи над учнівськими проектами (грудень 2015 р.), а впродовж зимових канікул їх проаналізувати й оцінити!
Тож прошу у коментарях: 

1.     Указувати назви проектів у виді посилання на сторінку з даним проектом в Інтернеті;
2.     Оцінювати сильні і слабкі сторони проектів з рекомендаціями щодо їх можливого вдосконалення.
 Бажаю всім успіху! 
                 З повагою,  Т.С. Петряєва


Продовження - на сторінці від 20 січня 2016 р. 

41 коментар:

  1. Проект "7 кадрів" П'ятихатська загальноосвітня школа І-ІІІст., №1
    Назви "Центр українського колориту", "Сім нот та дві тональності мого життя"
    http://leeura.blogspot.com/p/blog-page_2.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Проект "Центр українського колориту" демонструє реальну, практичну спрямованість і значимість. Учні працювали за зразком, стандартно. Допущені мовні та мовленнєві помилки. Учбовий проект можливо реалізовувати у різнорівневому навчанні предметів історія та географія, малювання та інш. Під час опублікування текст проекту зазнав змін - не в одному польовому форматі викладено.

      Видалити
    2. Дякую, цікаві проекти.Це так добре любити красу мистецтва та поширювати цю любов серед своїх рідних і знайомих.У випадку з петриківкою і народним прикладним мистецтвом, любов до краси мистецтва глибоко вкорінена в любові до довкілля і до рідної землі – в любові до України.

      Видалити
    3. Я бачив старовинні речі,
      І наче у дитинство впав,
      А рок і музика надалі
      Мене підняли-я повстав!

      Видалити
  2. Проект "7 кадрів" Саксаганська загальноосвітня школа І-ІІІст.
    http://korjenevska25.blogspot.com/p/blog-page_57.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Виконана велика робота! Багато цікавих місць та чудових фото!

      Видалити
    2. Ці проекти продемонстрували нам, якою же неповторною та захоплюючою є Україна і в якій красивій, чарівній країні нам пощастило жити. Дійсно, в Україні є багато визначних місць, якими можна пишатися. Дякую.

      Видалити
    3. Тече річка невеличка,
      Та не перескочу,
      Коли буду в Саксагані-
      Скупаюсь досхочу.

      Видалити
    4. Проекти про міста України ще раз засвідчують те, що не треба шукати цікаві, наповнені історією та сучасною культурою місця в світі. Вони поруч з тобою, тільки забажай і ти поринеш у світ чарівної казки. Навіть, якщо ти не маєш коштів, достатньо ознайомитися з такими чудовими проектами і ти відчуєш всю красу рідної Батьківщини.
      Проект "Річка "Саксагань"" - дуже гарна робота. Дана характеристика річки, яку можна використовувати на уроках географії у 8 класі. Дуже цікава легенда, яка пов'язана з назвою річки, вона ніби зачаровує і викликає ще більший інтерес до вивчення цієї ріки.
      Проект "Мій рідний край - земля моїх батьків" розкриває історію тих сел, селищ, міст, де ми проживаємо. Кожна людина повинна усвідомлювати і відчувати потяг до рідної землі, любити, знати історію свого села і передавати накопичені знання своїм нащадкам.

      Видалити
    5. Цікаві проекти. Значимість матеріалів на мою думку в тім, що діти описують саме ті міста де власне побували, а не взяли інформацію з інтернету.

      Видалити
  3. Проект "7 кадрів" Мирнівська ЗШ І-ІІст.
    Назва:"Полюби у собі Україну"
    https://drive.google.com/file/d/0B7u-1iKuoLdlTnpUWW5xVi1MZ28/view

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Проекти спрямовані на розкриття тих сторінок життя школи, коли учні разом з учителями подорожували різними куточками України. При цьому висвітлюють найцікавіші моменти цих мандрівок, ніби запрошуючи усіх нас разом з собою. Дивуєшся, як багато вони відвідали місць, побачили багато див, спілкувалися з різними людьми, закарбували в своїй пам'яті незабутні моменти подорожей.

      Видалити
    2. Проект "Полюби у собі Україну" - колективна, творча, пронизана позитивними емоціями мандрів учнівська робота. В одному проекті зібрано декілька напрамків розгляду даної теми, що взаємно доповнють і краще розкривають головне завдання роботи. Кожен розділ проекту також має власне завдання щодо виконання.

      Видалити
  4. Проект "7 кадрів" П'ятихатська ЗШ І-ІІІ ст. №1
    Назва "7 чудес Кривого Рогу"
    http://bandurinaalla.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
      значимість. Проект має визначену учнем мету, основні завдання. Самостійні дослідження виконавця ілюструють основні задання проекту. Проект можливо досить легко інтегрувати в рамки навчального та позакласного процесу під час вивчення географії у 8-9 класах.

      Видалити
    2. Ви гарно відпочили,
      Розширили знання,
      Якщо насолодились -
      То браво вам,ура!

      Видалити
    3. Проект "7 чудес Кривого Рогу" - дуже насичений цікавою інформацією і має гарний супровід фотографій. Знайомить із видатними місцями і розкриває унікальність міста. Україна відома в світі не тільки людьми, а й містами, і одне з них - це Кривий Ріг.

      Видалити
    4. Матеріал пізнавальний і цікавий, прекрасні фото, на жаль мало інформації.

      Видалити
  5. Проект "7 кадрів" Жовтянська ЗШ І-ІІ ст.
    Назва "Сьоме диво України. о. Хортиця"
    http://levchenko6.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Первоцвіти". Зміст проекту зрозуміло, представлено логічно і зручно для сприйняття. Учні продемонстрували творчість, оригінальність. Опис учбового проекту відображає чітку послідовність заходів за його здійсненням. Фото - 9, підписи не відповідають фото.

      Видалити
    2. Дякую, за цікавий проект. Як радісно помилуватися неповторною красою природи — первоцвітами! Перші ніжні, білі й тендітні, чарівні й неповторні.

      Видалити
    3. Змістовний матеріал про о. Хортицю, тема актуальна можна використовувати на уроках, діти молодці

      Видалити
    4. Жаль,на Хортиці не був,
      Але дещо знаю,
      Якщо з Вами діти там -
      То я це вітаю.

      Видалити
    5. Учнівський проект "Сьоме диво України. о. Хортиця" -гарна творча групова робота. Зміст проекту зрозумілий, представлений логічно і зручно для сприйняття. Ілюстративний матеріал відповідає змістові, доповнює представлену інформацію. Учбовий проект можливо використати під час вивчення фізичної географії України.

      Видалити
  6. Проект "7 кадрів" Вільнівська ЗШ І-ІІІ ст.
    Назва "Основні засоби відновлення ґрунтів"
    https://docs.google.com/document/d/16QpnRFvQcxr0c0zv8syqF73Lyjw3ukag5EjiZl4vOMM/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
      значимість. Проект має визначену учнем проблему, мету досягнення, основні завдання та етапи реалізації. Матеріал викладено логічно, між його частинами зроблено плавні переходи. Самостійні дослідження учня ілюструють основні задання проекту. Розроблені рекомендації для однолітків вказують на глибоке проникнення виконавцем проблемою. Використано міжпредметні звязки; наскрізно простежується екологічність і практичність даної роботи. Допущені мовні та мовленнєві помилки, фото не підписано. Учбовий проект можливо реалізувати в темі "Грунти України" у 8 класі.

      Видалити
    2. Однією із актуальних проблем сьогодення є проблема збереження родючості земель та підвищення якості ґрунтів. Дякую, за змістовний, дослідницький проект.

      Видалити
    3. Скільки живності в землі
      У нас під ногами,
      Щоб не погубити їх-
      Треба буть газдами!

      У гонитві за прибутком
      Часто забуваєм,
      Якщо Землю не плекати,
      Щось тоді втрачаєм.

      Видалити
    4. Питання підняли, дійсно, насущне для нашого сільського господарства на прикладі окремого колгоспу, цікава практична частина робота проекту та світлини (вони виявилися не підписані). Даний проект можна використовувати на уроках географії та екології.

      Видалити
    5. А й справді у роки Другої Світової війни німці ешалонами вивозили до Німеччини український чорнозем, але вони очікуваного результату так і не дали. Це пояснюється тим, що будь-який грунт буде родючим тільки за однієї умови, якщо він буде знаходитися на материнській основі. Робота змістовна, її можна використовувати при вивченні грунтів у 8 класі. Запропоновані дійсні заходи збереження та відновлення грунтів.

      Видалити
  7. Проект "7 кадрів" Зорянська ЗШ І-ІІІ ст.
    Назва "Шкільна форма: минуле та сьогодення" http://nadiya29ist.blogspot.com/
    Колеги буду рада отримати поради щодо вдосконалення проекту

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікава тема проекту та оригінально проведене дослідження!

      Видалити
    2. Проект має соціальну значущість, висунута актуальна проблема, достатня глибина проникнення в проблему. У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих результатів, була продемонстрована нестандартність мислення. Ілюстративний матеріал відповідає змістові, доповнює представлену інформацію. Учбовий проект можливо реалізувати тільки у позакласних заходах учителя.

      Видалити
    3. Трансформацію костюма
      ви нам показали,
      наче нотки - ностальжі
      знову награвали.

      Видалити
    4. Згадалися шкільні роки, юність. На фотографіях побачила знайомих, коли вони ще відвідували школу. На душі стало тепло, затишно. Як на мене, то шкільна форма завжди була, є і буде актуальною.А ще треба зазначити, що радянська шкільна форма була на 100% натуральною. Проект викликав приємне хвилювання.

      Видалити
    5. Цікавий матеріал. Пригадала свої шкільні роки, українським школам не завадило б ввести шкільну форму.

      Видалити
  8. Проект "7 кадрів" Чумаківська ЗШ I-III ст.
    http://chymakivska.dnepredu.com/uk/site/novini-1.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
      значимість. Учні продемонстрували творчість, оригінальність.

      Видалити
    2. Дуже добре, що учні зуміли висвітлити свою доброчинність, підтримку наших воїнів в зоні АТО, прояв патріотизму. Адже все дуже цінне в людину закладується саме в шкільні роки. Молодці!

      Видалити
  9. Дякую,було досить цікаво переглядати ваші проекти.Молодці.Показано вашу спільну роботу з учнями.Весь матеріал підібрано досить цікаво і актуально,яким можна користуватися як додатковим матеріалом.Я вважаю,що завдання які були поставленні перед початком роботи виконано.

    ВідповістиВидалити
  10. Шановні колеги! Дякую вам і вашим вихованцям за проведену роботу. Недоліків в оформленні проектів багатенько, проте життя продовжується, будемо вдосконалюватися. Пропозиції щодо перспектив роботи у даному напрямку прошу дивитися на с. від 20.01.2016 року.

    ВідповістиВидалити