четвер, 1 листопада 2018 р.

Все буває вперше



Нещодавно відбувся обласний етап ХІV Всеукраїнського турніру юних економістів на базі університету ім. Альфреда Нобеля. В турнірі взяли участь 16 команд учнів 9-11 класів шкіл та ліцеїв з міст Дніпра, Кам’янського, Кривого Рогу, Синельникове, районів Апостолівського, П’ятихатського, Томаківського.
П’ятихатський район представляла команда учнів П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 у складі:
·        Капінус Катерини
·        Сергеєва Дениса
·        Ткалик Дар’ї
·        Фадєєва Дениса
·        Комарової Анастасії.
Учасники команди, девізом якої були слова «В майбутньому ми зуби не зламаємо, бо секрети бізнесу на «відмінно» знаємо!» і в турнірі не зламали зуби, хоча брали участь у такого роду змаганнях вперше. Готувала команду до конкурсу учитель географії та економіки Грідіна Н.Б.
У півфінальних іграх, де команди були розбиті на чотири гри, учні продемонстрували вміння робити доповіді, опонувати та рецензувати. До конкурсу представники команди від П’ятихатщини підготували 16 доповідей і 16 презентацій, а за жеребом доля виступати на турнірі випала Ткалик Дар’ї  (доповідачем доповіді на тему «Волонтерство як соціально-економічне явище»), Капінус Катерині (опонентом, брала участь в обговоренні доповіді «Чи має золото інвестиційну привабливість?») та Комаровій Анастасії (рецензентом доповіді «Біоткон – чергове шахрайство, або запорука фінансової стабільності (за трудами Нобелівського лауреата Річарда Талера)»).






За висновком журі турнір, на жаль, вкотре продемонстрував величезний розрив у рівні економічної освіти між учнями м. Дніпра та іншими регіонами області. І дивуватися тут немає чому: у загальноосвітній школі за відсутності класів з поглибленим вивченням предмета (базова школа) і класів економічного профілю (старша школа) економіка вивчається лише 35 годин на рік (0,5 годин на тиждень) в 11 класі івень стандарту, академічний рівень).

Команда П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 3 не потрапила у фінал, проте, виходячи з реальних можливостей, виступила гідно, діти отримали задоволення від процесу підготовки до турніру (скільки нового дізналися!), накалу емоцій і спілкування зі своїми суперниками під час змагань. Безумовно, вже сам досвід участі у командній грі такого рівня сприяє успішній соціалізації і самоствердженню старшокласників.

Немає коментарів:

Дописати коментар