четвер, 29 жовтня 2015 р.

Алгоритм і зміст роботи вчителів-предметників на окремих етапах індивідуального науково-методичного проекту


Петряєва Т.С.,
 методист КНМУ «П’ятихатський РМК»
I.    Підготовчий етап (2015/2016 н.р.):
·    Визначення теми, мети і завдань проекту, обґрунтування актуальності, новизни і практичної значимості даного дослідження;
·   Довгострокове та річне планування роботи над визначеною проблемою;
·   Вивчення теоретичних основ проблеми, аналіз наукової психолого-педагогічної літератури та передового педагогічного досвіду;
· Участь у науково-методичних заходах (інструктивно-методичних засіданнях, тренінгах, практичних заняттях, ділових іграх тощо);
·   Початкова діагностика стану в межах проблемної ситуації (опитування, анкетування, тестування, моніторингові дослідження).
II.    Організаційно-моделюючий етап (2016/2017 н.р.):
·        Річне планування роботи над проектом;
·        Освоєння методики реалізації проекту, апробація інновацій;
·     Участь у науково-методичних заходах (науково-методичних семінарах, методичних практикумах, панорамах ідей, дискусіях, проблемних столах, ділових іграх тощо);
·       Аналіз проміжних результатів роботи над проблемою.
III. Креативний (продуктивно-діяльнісний) етап (2017/2018 н.р.):
·       Річне планування роботи над проектом;
·  Формування і презентація власного досвіду роботи з науково-методичної проблеми (оформлення розробок, портфоліо, збірок тощо);
·       Участь у науково-методичних заходах (науково-практичних семінарах,   круглих столах, майстер-класах тощо);
·        Аналіз проміжних результатів роботи над проблемою.
IV.   Коригуючий (результативно-узагальнювальний) етап (2018/2019 н.р.):
·        Річне планування роботи над проектом;
·    Кінцеві моніторингові дослідження, створення банку статистичних результатів опрацювання проблеми;
·   Корекція, систематизація та узагальнення результатів проектної діяльності;
·    Розробка практичних рекомендацій щодо ефективного вирішення проблеми та впровадження напрацьованого досвіду в педагогічну діяльність колег;
·        Участь у науково-методичних заходах (науково-практичних семінарах, конференціях тощо);
·        Підготовка матеріалів до педагогічних виставок, ярмарків, творчих звітів, друку у фахових виданнях.
V.  Підсумковий (пропагандистсько-консультативний) етап (2019/2020 н.р.):
·        Річне планування роботи над проектом;
·  Участь у науково-методичних заходах (педагогічних конкурсах, фестивалях, мозаїках, оглядах, виставках, ярмарках, вернісажах тощо);
·     Пропаганда і розповсюдження цінного педагогічного досвіду через періодичні фахові видання, освітні сайти.

P.S.: "В уставах порядки писаны, а время и случаев нет, а посему не следует держаться устава, яко слепой - стены" (Петр I).


Немає коментарів:

Дописати коментар