Петряєва
Т.С.,
методист КНМУ «П’ятихатський РМК»
I. Підготовчий етап (2015/2016 н.р.):
· Визначення
теми, мети і завдань проекту, обґрунтування актуальності, новизни і практичної
значимості даного дослідження;
· Довгострокове
та річне планування роботи над визначеною проблемою;
·
Вивчення
теоретичних основ проблеми, аналіз наукової психолого-педагогічної літератури
та передового педагогічного досвіду;
· Участь у
науково-методичних заходах (інструктивно-методичних засіданнях, тренінгах,
практичних заняттях, ділових іграх тощо);
· Початкова
діагностика стану в межах проблемної ситуації (опитування, анкетування,
тестування, моніторингові дослідження).
II. Організаційно-моделюючий етап (2016/2017
н.р.):
·
Річне
планування роботи над проектом;
·
Освоєння
методики реалізації проекту, апробація інновацій;
· Участь у
науково-методичних заходах (науково-методичних семінарах, методичних
практикумах, панорамах ідей, дискусіях, проблемних столах, ділових іграх тощо);
· Аналіз проміжних результатів роботи над
проблемою.
III. Креативний (продуктивно-діяльнісний) етап (2017/2018 н.р.):
·
Річне
планування роботи над проектом;
· Формування
і презентація власного досвіду роботи з науково-методичної проблеми (оформлення
розробок, портфоліо, збірок тощо);
· Участь у
науково-методичних заходах (науково-практичних семінарах, круглих
столах, майстер-класах тощо);
·
Аналіз
проміжних результатів роботи над проблемою.
IV. Коригуючий (результативно-узагальнювальний)
етап (2018/2019 н.р.):
·
Річне
планування роботи над проектом;
·
Кінцеві моніторингові
дослідження, створення банку статистичних результатів опрацювання проблеми;
· Корекція,
систематизація та узагальнення результатів проектної діяльності;
·
Розробка практичних
рекомендацій щодо ефективного вирішення проблеми та впровадження напрацьованого
досвіду в педагогічну діяльність колег;
·
Участь у
науково-методичних заходах (науково-практичних семінарах, конференціях тощо);
·
Підготовка
матеріалів до педагогічних виставок, ярмарків, творчих звітів, друку у фахових
виданнях.
V. Підсумковий (пропагандистсько-консультативний)
етап (2019/2020 н.р.):
·
Річне
планування роботи над проектом;
· Участь у
науково-методичних заходах (педагогічних конкурсах, фестивалях, мозаїках,
оглядах, виставках, ярмарках, вернісажах тощо);
· Пропаганда і розповсюдження цінного
педагогічного досвіду через періодичні фахові видання, освітні сайти.
Немає коментарів:
Дописати коментар