четвер, 19 січня 2017 р.

Коучинг "Технології відстеження результативності діяльності"



18 січня 2017 р. відбувся районний семінар-коучинг вчителів історії та географії ЗНЗ району по темі «Технології відстеження  результативності  та  визначення актуальних  орієнтирів  навчально-пізнавальної  діяльності  учнів».
Коучинг – це тренування з  реалізації спільного особистісного й творчого потенціалу учасників процесу розвитку з метою одержання максимально можливого ефективного результату. А досягається це через постановку навчальної мети тренером, перевірку реальних компетентностей гравців (учасників тренування) з визначених питань,  вибудовування шляхів досягнення мети та саме її досягнення, що відбувається вже поза межами заняття і пов’язане з наявністю волі учасників тренування до реалізації власного потенціалу.
Мета коучингу:
-  усвідомлення вчителями-предметниками ролі рейтингового та моніторингового оцінювання досягнень у вдосконаленні управління процесом соціалізації учнів та власної відповідальності за його результати;
-  вдосконалення умінь вчителів з проведення моніторингового оцінювання загальноосвітніх досягнень та компетентностей учнів, заохочення їх до раціонального використання часу;
-  відпрацювання навичок партнерства та взаємодії вчителів у процесі активного навчання.
У межах коучингу проведено практичні заняття:
2.       Від рейтингу – до моніторингу (Корженевська О.Р., керівник РМО вчителів географії, вчитель географії Саксаганської ЗШ І-ІІІ ст.).
3.        Технологія портфоліо як спосіб відстеження результативності навчально-пізнавальної діяльності учнів (Скрипник Ю.С., вчитель історії П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1).
4.        Тренінг «Тайм-менеджмент учня – перший крок до успіху» (Бондаренко А.Ю., вчитель історії Виноградівського НВК «ЗНЗ – ДНЗ»)
 Рекомендації
районного семінару-коучингу вчителів історії та географії ЗНЗ району
 Головною метою обласного науково-методичного проекту «Основні стратегії соціалізації особистості у громадянському суспільстві» (2015-2020 рр.), у рамках якого працюють і вчителі П’ятихатщини, є визначення освітніх стратегій соціалізації особистості учнів.
Оскільки соціалізація школярів передбачає формування навичок самопізнання і самооцінки, самовиховання і самовдосконалення, самовизначення і самореалізації, оволодіння здібністю брати на себе відповідальність за своє життя, а розвиток цих навичок відбувається, у першу чергу, у навчально-виховному процесі, то пріоритетним завданням учителя виступає забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу школярів у цьому процесі.
Виходячи з вище викладеного, учасникам семінару-коучингу
р е к о м е н д у є т ь с я :
1.    Використовувати не тільки рейтингове, а й моніторингове оцінювання рівня навчальних досягнень учнів для відстеження динаміки розвитку їх предметних і загальноосвітніх компетентностей та відповідної корекції власної педагогічної діяльності.
2.    Залучати учнів до самостійного складання ними різноманітних дидактичних ігор задля реалізації ідеї самонавчання і соціального самоствердження.
3.    Сприяти усвідомленню учнями необхідності їх навчально-пізнавальної самоорганізації та управління власним часом.
                                                                                                                    Фото Ю. Скрипника

Немає коментарів:

Дописати коментар