18 січня 2017
р. відбувся районний семінар-коучинг вчителів історії та географії ЗНЗ району по темі
«Технології відстеження результативності та визначення актуальних орієнтирів
навчально-пізнавальної діяльності
учнів».
Коучинг – це тренування з реалізації спільного особистісного й творчого
потенціалу учасників процесу розвитку з метою одержання максимально можливого
ефективного результату. А досягається це через постановку навчальної мети
тренером, перевірку реальних компетентностей гравців (учасників тренування) з
визначених питань, вибудовування шляхів
досягнення мети та саме її досягнення, що відбувається вже поза межами заняття
і пов’язане з наявністю волі учасників тренування до реалізації власного
потенціалу.
Мета коучингу:
- усвідомлення
вчителями-предметниками ролі рейтингового та моніторингового оцінювання
досягнень у вдосконаленні управління процесом соціалізації учнів та власної
відповідальності за його результати;
- вдосконалення умінь вчителів з проведення
моніторингового оцінювання загальноосвітніх досягнень та компетентностей учнів,
заохочення їх до раціонального використання часу;
- відпрацювання навичок партнерства та взаємодії
вчителів у процесі активного навчання.
У
межах коучингу проведено практичні заняття:
2. Від рейтингу – до моніторингу (Корженевська О.Р.,
керівник РМО вчителів географії, вчитель географії Саксаганської ЗШ І-ІІІ ст.).
3.
Технологія портфоліо як спосіб відстеження результативності навчально-пізнавальної діяльності учнів (Скрипник Ю.С.,
вчитель історії П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1).
4.
Тренінг «Тайм-менеджмент учня – перший крок до успіху» (Бондаренко А.Ю., вчитель історії Виноградівського НВК «ЗНЗ – ДНЗ»)
Рекомендації
районного семінару-коучингу
вчителів історії та географії ЗНЗ району
Головною метою обласного науково-методичного
проекту «Основні стратегії соціалізації особистості у громадянському
суспільстві» (2015-2020 рр.), у рамках якого працюють і вчителі П’ятихатщини, є
визначення освітніх стратегій соціалізації особистості учнів.
Оскільки соціалізація школярів передбачає
формування навичок самопізнання і самооцінки, самовиховання і
самовдосконалення, самовизначення і самореалізації, оволодіння здібністю брати
на себе відповідальність за своє життя, а розвиток цих навичок відбувається, у
першу чергу, у навчально-виховному процесі, то пріоритетним завданням учителя
виступає забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу школярів у
цьому процесі.
Виходячи з вище викладеного, учасникам
семінару-коучингу
р е к о м е н д у є т ь с я
:
1.
Використовувати не
тільки рейтингове, а й моніторингове оцінювання рівня навчальних досягнень
учнів для відстеження динаміки розвитку їх предметних і загальноосвітніх
компетентностей та відповідної корекції власної педагогічної діяльності.
2.
Залучати учнів до
самостійного складання ними різноманітних дидактичних ігор задля реалізації
ідеї самонавчання і соціального самоствердження.
3.
Сприяти
усвідомленню учнями необхідності їх навчально-пізнавальної самоорганізації та управління власним часом.
Немає коментарів:
Дописати коментар