Петряєва Т.С.
Для оцінки ефективності функціювання блогу існує облік користувацького трафіку, який потрібно постійно аналізувати і робити висновки. Програмне забезпечення підраховує загальну статистику трафіку (встановлює кількість відвідувачів і переглянутих статей; фіксує регіональну приналежність користувачів; визначає спосіб, яким відвідувач зайшов на блог; визначає рівень популярності статей тощо).
Трафік – термін
англомовного походження (англ. traffic – рух, транспорт) – це кількість
відвідувачів блогу. Добитися високих значень трафіку (підйому трафіку)
означає досягнути швидкого підвищення кількості його відвідувачів. Зрозуміло, для розкручування
блогу необхідно, в першу чергу, створити
унікальний контент, поставитися з душею до написання статей і думати
про їх
читачів, але існують і технічні секрети успіху блогерів. Способи
підйому трафіку:
-
розміщення зовнішніх посилань (наприклад, на сайті школи), що
залучають відвідувачів блогу за допомогою пошукових систем;
-
оптимізація блогу
шляхом просування ресурсу в соціальних мережах та інтернет-спільнотах, або
рекламна кампанія («пряме підняття трафіку»).
Серед соціальних мереж перше місце за
популярністю посідає мережа Facebook, у якій нараховується 1,6 млрд зареєстрованих
користувачів, з них 5,7 млн –
українці. Якби Facebook був державою, то він би зайняв 3 місце за чисельністю населення після
Китаю та Індії. Кожну хвилину у мережі публікується понад 50 тис. постів,
більше 100 тис. чоловік додають один одного в друзі. Саме тому Facebook є одним з найефективніших джерел трафіку для української
блогосфери. Використання даного ресурсу
передбачає необхідність дотримання певних правил, своєрідного етикету. Вони
стосуються як іміджу, так і безпеки користувачів мережі:
1. Указуйте лише базові
відомості про себе, які важливі для спілкування в групах за професійною чи
іншою ознакою. Приєднуючись до якоїсь вже сформованої офіційної групи,
дотримуйтесь правил цієї спільноти, поважайте думку кожного її учасника.
2. З друзів формується ваша неофіційна група в мережі, тому їх вибір
повинен бути виваженим. Відправлення або
прийняття запиту на додавання в друзі людини, про
яку ви нічого не знаєте, безглузде. У той же час поважайте рішення іншої людини, яка відмовляє вам у додаванні до своїх друзів. Цінуйте своїх віртуальних друзів: вітальна листівка з днем народження
чи іншим святом створить у
людини гарний настрій на цілий день! Якщо ж вам набридла
велика
кількість повідомлень або неприйнятних пропозицій від одного з
ваших «френдів»
– вимкніть
його або заблокуйте!
3. Не публікуйте запис, коли ви втомлені,
злі або засмучені. Будьте обережнішими з висловлюваннями у повідомленнях і
коментарях! Надмірна лайка, лихослів’я, агресивна лексика,
дискримінаційні епітети, знущання і
т. п. не допускаються. Інформація, яку ви запускаєте у віртуальний
простір, може реально розсварити вас з дорогими вам людьми. Перед тим, як щось постити на
чужому профілі, спитайте себе – чи хотіли б ви самі, аби вам щось постили,
та ще й нецікаве, без вашого дозволу? Не «лайкайте» свої пости: ви вже
виставили цей пост, тож поділяєте його.
Оптимальна частота виставлення дописів у Фейсбуку – 3 за
один день. Їхня
надмірність «засмічує» стрічку новин вашим віртуальним друзям. Діліться лише
перевіреною інформацією!
4. Не постіть зображення дітей.
Публікуючи свої і чужі фотографії, будьте уважні: якщо на фото інша людина,
отримайте в неї згоду на його публікацію. Інформацією
з вашого профілю можуть скористатися для компрометації вас і людей з вашого оточення, по оприлюдненню вона належать вже не вам, а Фейсбуку.
5. Уникайте залежності від соціальної мережі. Так,
вона відкриває світ людині, а людину – світу, дозволяє робити певні речі
більш ефективно, але це не все життя!
Дуже повчально! Дякую.
ВідповістиВидалити