середу, 29 березня 2017 р.

Семінар-практикум "Інструментарій моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів. Коригування процесу соціальної адаптації школярів"


     29 березня   2017 р. відбувся семінар-практикум вчителів історії та географії ЗНЗ району на тему «Інструментарій моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів. Коригування процесу соціальної адаптації школярів». Його метою було:
-       ознайомлення вчителів із результатами обласних предметних олімпіад;
-       висвітлення особливостей проведення ДПА-2017 у 9-х класах з історії, правознавства та географії та ЗНО-2017 в 11-х класах з історії та географії;
-       презентація досвіду роботи членів творчої міжпредметної групи з питань
1)   розробки інструментів моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів на прикладі теми «Безробіття в Україні: причини та шляхи його подолання» (9-11 кл.);
2) корекції навичок учнів із соціальної адаптації (5-8 кл.);
-        вдосконалення навичок партнерства та взаємодії вчителів у процесі активного навчання.
Семінар проходив за планом:
ОРГАНІЗАЦІЙНО – ІНФОРМАЦІЙНИЙ  БЛОК
9.00 – 9.05 – Реєстрація учасників семінару-практикуму, ознайомлення з планом його роботи, організація робочих місць.
9.05 – 9.15 – Про результати участі команд району в обласних олімпіадах з історії, правознавства, географії та економіки.
Петряєва Т.С., методист РМК
ПРАКТИЧНИЙ  БЛОК
Савченко Г. В., учитель історії Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст.,
Савченко О. Ю., учитель географії Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст.
10.25 – 11.10 – Тренінг «У пошуках скарбу».  
                                                  Бандуріна А.М., учитель географії
П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1
11.10 – 11.30 – Підведення підсумків роботи, прийняття рекомендацій семінару-практикуму. Різне.
Петряєва Т.С., методист РМК
Рекомендації семінару-практикуму
У 2016/2017 н.р. на ІІ, організаційно-моделюючому, етапі роботи над обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» актуальними є обробка та апробація форм, методів і технологій соціалізації учнів, створення і відпрацювання системи відстеження результатів їх навчально-пізнавальної діяльності. Підвищенню творчої активності педагогічних кадрів сприяє їх участь у роботі міжпредметної творчої групи вчителів, які працюють на колективно-розподільній основі і спрямовують свою діяльність на практично корисні, продуктивні проміжні та кінцеві результати.
Колективне обговорення представленого на занятті педагогічного досвіду вчителів історії та географії Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст. Савченка Г.В. та Савченко О.Ю. з розробки інструментарію моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів 9-11 класів та вчителя географії, класного керівника 8 кл. П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1 Бандуріної А.М. з коригування процесу соціальної адаптації учнів 5-8 класів підтвердило можливість його широкого запровадження. Це обумовлено актуальністю, раціональністю витрат часу, зусиль, засобів, а також відповідністю реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази загальноосвітніх шкіл району.
Виходячи з вище викладеного, учасникам семінару-практикуму
р е к о м е н д у є т ь с я :
1.        Удосконалювати професійно-педагогічних уміння з впровадження сучасних технологій, що впливають на формування соціальної компетентності школярів;
2.        Застосовувати інтерактивні методи навчання, анкетування та тестування як інструментарій моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів;
3.        Сприяти утвердженню позитивної самооцінки та мислення учнів, розвитку їх умінь і навичок працювати в команді, здійснювати саморегуляцію в стресових ситуаціях тощо.


2 коментарі: