29 березня 2017 р. відбувся семінар-практикум вчителів історії та географії ЗНЗ району на
тему «Інструментарій
моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів. Коригування процесу
соціальної адаптації школярів».
Його метою було:
-
ознайомлення вчителів із результатами обласних
предметних олімпіад;
- висвітлення
особливостей проведення ДПА-2017 у 9-х класах з історії, правознавства та
географії та ЗНО-2017 в 11-х класах з історії та географії;
- презентація
досвіду роботи членів творчої міжпредметної групи з питань
1) розробки інструментів моніторингу
сформованості соціальної компетентності учнів на прикладі теми «Безробіття в
Україні: причини та шляхи його подолання» (9-11 кл.);
2) корекції
навичок учнів із соціальної адаптації (5-8 кл.);
-
вдосконалення навичок партнерства та взаємодії
вчителів у процесі активного навчання.
Семінар
проходив за планом:
ОРГАНІЗАЦІЙНО – ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК
9.00 – 9.05 – Реєстрація учасників
семінару-практикуму, ознайомлення з планом його роботи, організація робочих
місць.
9.05 – 9.15 – Про результати участі команд
району в обласних олімпіадах з історії, правознавства, географії та економіки.
Петряєва Т.С.,
методист РМК
ПРАКТИЧНИЙ БЛОК
9.15 – 10.25 – Майстер-клас «Розробка інструментарію моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів».
Савченко
Г. В., учитель історії
Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст.,
Савченко
О. Ю., учитель географії
Жовтоолександрівської ЗШ І-ІІІ ст.
П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1
11.10 – 11.30 – Підведення підсумків роботи, прийняття рекомендацій
семінару-практикуму. Різне.
Петряєва Т.С.,
методист РМК
Рекомендації семінару-практикуму
У 2016/2017 н.р. на ІІ, організаційно-моделюючому,
етапі роботи над обласним науково-методичним проектом «Освітні стратегії
соціалізації особистості громадянського суспільства» актуальними є обробка та
апробація форм, методів і технологій соціалізації учнів, створення і
відпрацювання системи відстеження результатів їх навчально-пізнавальної діяльності.
Підвищенню творчої активності педагогічних кадрів сприяє їх участь у роботі міжпредметної
творчої групи вчителів, які працюють на колективно-розподільній основі і
спрямовують свою діяльність на практично корисні, продуктивні проміжні та
кінцеві результати.
Колективне обговорення представленого на занятті
педагогічного досвіду вчителів історії та географії Жовтоолександрівської ЗШ
І-ІІІ ст. Савченка Г.В. та Савченко О.Ю. з розробки інструментарію моніторингу сформованості
соціальної компетентності учнів 9-11 класів та вчителя географії, класного
керівника 8 кл. П’ятихатської ЗШ І-ІІІ ст. № 1 Бандуріної А.М. з коригування
процесу соціальної адаптації учнів 5-8 класів підтвердило можливість його
широкого запровадження. Це обумовлено актуальністю, раціональністю витрат часу,
зусиль, засобів, а також відповідністю реальним можливостям основної маси
вчителів і матеріальної бази загальноосвітніх шкіл району.
Виходячи з вище викладеного, учасникам
семінару-практикуму
р е к о м е н д у є т ь с я
:
1.
Удосконалювати
професійно-педагогічних уміння з впровадження сучасних технологій, що впливають
на формування соціальної компетентності школярів;
2.
Застосовувати
інтерактивні методи навчання, анкетування та тестування як інструментарій
моніторингу сформованості соціальної компетентності учнів;
3.
Сприяти утвердженню позитивної
самооцінки та мислення учнів, розвитку їх умінь і навичок працювати в команді, здійснювати
саморегуляцію в стресових ситуаціях тощо.
Дякую, за отримане задоволення від семінару.
ВідповістиВидалитиДякую, рада, що сподобалось.
Видалити