профільного навчання
в освітніх закладах району
в освітніх закладах району
Мета:
- з’ясувати реальний стан організації
профільного навчання у закладах освіти П’ятихатського району;
- поглибити знання заступників директорів шкіл
з навчально-виховної роботи з питань забезпечення психолого-педагогічного
супроводу учнів у визначенні ними сфери своєї майбутньої професійної діяльності
і виборі профілю навчання;
- обговорити проблемні для закладів освіти
району питання профільної освіти;
- виробити у ході обговорення конкретні
рекомендації щодо вдосконалення профільної освіти у закладах району.
Хід
проблемного «круглого столу»:
1. Аналіз стану організації профільного навчання в освітніх закладах П’ятихатщини
- Основні тенденції розвитку профільної школи у загальноосвітніх навчальних закладах П’ятихатщини
Петряєва Т.С., методист РМК
- Організація профільного навчання у межах П’ятихатського освітнього округу
Кришень О.Ф., заступник директора ЦУМ з НВР
- Система організації профільного навчання у П’ятихатській ЗШ І-ІІІ ст. № 2 (управлінський аспект)
Шевченко І.О., заступник директора школи з НВР
2. Забезпечення психолого-педагогічної підтримки підлітка у
вирішенні проблеми його життєвого призначення через допрофесійне спрямування
освіти
Пінчук А.В., методист з психологічної служби РМК
3. Про запровадження «Концепції профільного
навчання у старшій школі» у 2018 р.
Пономаренко Н.І., директор РМК
4. Обговорення проблеми вдосконалення профільного навчання в освітніх закладах району:
-
урізноманітнення варіативності освітніх послуг із урахуванням індивідуальних
запитів учнів;
-
стимулювання творчої активності вчителів щодо форм і змісту допрофільної
підготовки і профільного навчання;
- забезпечення ефективної
організації профільної освіти.
(Учасники
обговорення поділяються на 4 групи. Обговорення проблеми йде по колу: перша
група висуває судження з першого питання, друга – опонує запропоновані рішення;
друга група виступає з пропозиціями з другого питання, третя – розкриває
хибність наведених поглядів; третя група аргументує варіанти вирішення третього питання, перша –
розкриває недостатність наведених аргументів. В основі дискусійного обговорення
учасники керуються правилом «Говори відверто, слухай доброзичливо, сперечайся
тактовно!». Четверта група аналізує почуте, визначає доцільність висловлених
пропозицій з вирішення проблеми з урахуванням їх критики, оформляє загальні
рекомендації розв’язання проблеми і пропонує їх учасникам «круглого столу»).
5.
Прийняття учасниками проблемного «круглого столу» «Шляхи вдосконалення
профільного навчання в освітніх
закладах району» рекомендацій для
використання їх у подальшій роботі.
ЛІТЕРАТУРА
1. Бібік
Н. Профільна школа як стратегія рівного доступу до якісної освіти // Директор
школи. – 2004. - № 37 (325). – С. 2-3.
2.
Ватковська М.Г. Особливості організації профільного навчання в закладах освіти
сільських регіонів // Управління школою. – 2005. – № 14-15 (98-99). – С. 23-25.
3. Єдинак
С. Профорієнтація школярів. Виховний аспект // Завуч. – 2011. - № 36 (474). –
С. 13-15.
4. Зламанюк
Л.М. Профільна освіта – шляхи реалізації // Управління школою. – 2005. – №
14-15 (98-99). – С. 2-5.
5.
Ковальська Н., Денисюк Л., Пастух Т. Профільність навчання – соціальний захист
людини // Завуч. – 2013. - № 11 (509). –
С. 4-48.
6. Концепція профільного навчання в старшій
школі, затверджена наказом МОН України від 11.09.2009 р. № 854 – http://www.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/175-
7.
Лунченко Н. Регіональна модель психологічного супроводу профільного навчання //
Управління школою. – 2005. – № 14-15 (98-99). – С. 29-30.
8. Мазур
О. Здобутки та перспективи профільної школи // Директор школи. – 2009. - № 4
(532). – С. 19-22.
9.
Пашко Л.Ф., Миронович Ю.З. Деякі аспекти науково-методичного обґрунтування
змісту профільної освіти // Управління школою. – 2005. – № 14-15 (98-99). – С.
6-8.
10.
Положення про освітній округ, затверджений
постановою КМ України від 27.08.2010 р.
№ 777 - http://zakon1.rada.gov.ua/
laws/show/777-2010-%D0%BF
11.
Профільне навчання // Завуч. – 2010. –
Спецвипуск № 10 (412).
12.
Профорієнтація: перший крок на шляху до мети
// Завуч. – 2011. - Спецвипуск № 24
(462).
13.
Скаковський А. Організація профільного
навчання // Завуч. – 2011. - № 26 (464). – С. 3-5.
14.
Сташевська І., Горшовенко О. Моделюємо
профільне освітнє середовище // Завуч. – 2013. - № 3 (501). – С. 20-24.
15.
Стороженко Н., Буга Л. Профільне навчання:
досвід, проблеми // Завуч. – 2012. - № 3 (477). – С. 19-23.
16.
Чекмарьова Л. Профільне навчання в сільській
місцевості // Директор школи. – 2009. - № 39 (567). – С. 1, 4-10.
17.
Стойкова В. Управління якістю організації
профільного навчання на регіональному рівні // Методист. – 2013. - № 10 (22). –
С. 3-7.
18.
Профорієнтаційна робота серед молоді // Директор
школи. – 2010. - Спецвипуск № 38-39 (614-615).
Немає коментарів:
Дописати коментар